Het is momenteel 20-05-2012 Uitgebreid zoeken

Websites, wordpress blogs en webshops

Zoek je werk als designer of zoek je een designer? Dit is de plek om je advertentie te plaatsen.

Websites, wordpress blogs en webshops

Berichtdoor Matrix » 29-04-2010

Ik ben al een tijdje bezig met webdesign, ik heb enkele sites gemaakt waarvan één gecombineerd met een webshop (osCommerce). Tevens ben ik erg goed met blogs van Wordpress. Voor deze blogs maak ik, indien gewenst, een geheel eigen thema. Daarbij is SEO eveneens één van mijn sterke punten, net zoals het beveiligen van sites en blogs.

Mochten iemand meer informatie willen, laat het me weten..

Via dit (overigens indrukwekkende forum) hoop ik mijn grafische kwaliteiten te verhogen.
Matrix

RE: Websites, wordpress blogs en webshops

Berichtdoor Dave » 04-05-2010

Welkom op het forum! Ik heb de site gezien, (osCommerce) en dat ziet er goed uit! Heb je alleen de site gemaakt, of ook het forum?
Dave

Berichtdoor Matrix » 04-05-2010

De site die ik gemaakt heb is:
www.usacaravans.nl
De bijbehorende webshop is bereikbaar via het taalkeuze scherm van de site. De site moest wel driedubbel gemaakt worden ivm 3 talen. In de shop was dit in de back-end al geregeld.

Twee andere sites:
www.zon-folie.nl en www.zonderspuitenuitdeuken.nl

Leuke is van die laatste site dat alle foto's van weggehaalde deukjes dankzij photoshop gebeurt is...:green:

Verder heb ik mijn eigen site (zie profiel), gekoppeld aan forum en weblog.

Momenteel bezig om een nieuwe wordpress & webshop op te zetten voor een klant die kooktips wil geven (www.basicchef.nl)

Andere site van mij:
www.wordpress-custom-themes.com

ps. Mijn eigen site wordt op dit moment volledig opnieuw opgebouwd, meer wit, minder afbeeldingen en sneller (ivm Google).
Matrix

Berichtdoor dennisvleeuwen » 29-05-2010

Heey Matrix,

Zou je met mij contact op kunnen nemen? Ben namelijk opzoek naar een wordpress developer!

Gr. Dennis

info@devaledesign.nl
dennisvleeuwen

Berichtdoor Matrix » 04-07-2010

Tevens is het mogelijk om designs voor bijvoorbeeld websites, banners, headers en dergelijke te laten ontwikkelen (.PSD).
Matrix

Terug naar Werk