Het is momenteel 20-05-2012 Uitgebreid zoeken

sitecheck: Previewdump.com Nieuwe codedpreview (alternatief)

Laat zien waar je mee bezig bent of wat je gemaakt heb, maar wees voorbereid voor de feedback van andere leden.

sitecheck: Previewdump.com Nieuwe codedpreview (alternatief)

Berichtdoor Pixota » 11-09-2011

Previewdump(.com) is eigenlijk een mooi alternatief voor de (onder sommige) wel bekende codedpreview.com. Deze website is nu helaas offline en terwijl hij wel veel werd gebruikt wil ik designers/gebruikers van de site de functie weer gratis aanbieden.

Voor die gene die codedpreview.com niet kende, dit was een site waar je je design/afbeelding op een speciale manier kon uploaden waardoor het leek alsof hij helemaal gecodeerd was in html/css. Zeer handig voor designers.

Graag zouden we willen weten wat jullie van de site vinden.
Ik heb vele elementen van PP gebruikt en hiermee (naar mijn eigen mening) een leuke site gebouwd. Van hun heb ik toestemming en zou ook graag jullie mening willen horen over de website en het design ervan.

Niet alle pagina's zijn nog helemaal af en met het talen-systeem zijn we nog bezig om te bugs eruit te halen. Mochten jullie misschien nog iets als bugs vinden dan horen we dit graag.

www.previewdump.com
Pixota

Re: sitecheck: Previewdump.com Nieuwe codedpreview (alternat

Berichtdoor walker123 » 17-10-2011

maar ja er staat niet echt bij wat mensen er van ervaren, als ze meer drinken, of hoe ze dat ervaren. :p :p :p
walker123

Berichtdoor alvis123 » 26-10-2011

Ga even kijken of de permissies goed staan ingesteld in de gallerij, waarschijnlijk zal dat het zijn :p :p :p
alvis123

Berichtdoor adair123 » 10-11-2011

YES! Ik heb eindelijk gevonden deze webpagina! Ik ben al op zoek naar juist voor dit artikel zo lang! :p :p :p
adair123

Terug naar Toon je werk