Het is momenteel 20-05-2012 Uitgebreid zoeken

hulp en advies bij ontwerp pagina layout

Voor vragen en discussies over layout, opmaak, typografie, Photoshop en over het maken van huisstijlen, logo's, flyers, wallpapers, signatures, etcetera.

hulp en advies bij ontwerp pagina layout

Berichtdoor supervinnie40 » 06-05-2011

beste forumleden,

ik ben nieuw hier, en relatief nieuw in de design wereld.
slecht een jaar geleden heb ik mijn eerste ontmoeting met InDesign gehad (na enkele jaren photoshop ervaring), en tot nu toe ben ik vrij trots op mijn (geheel zelf geleerde) ervaring en "kennis".

voor de dansschool waar ik al jarenlang kom en werk, werd ik gevraagd om dit jaar een programmaboek te maken voor de theatershow.
alhoewel ik een geweldige cover kon maken, bleef mijn muze op vakantie toen ik de pagina layout moest maken.

wat zoek ik?
ik zoek iemand die mij wil helpen om een mooie, professionele en grafisch aantrekkelijke pagina-layout te maken voor de pagina's in het boek.
ik ben uiteraard op zoek naar pointers, maar het zou in deze situatie fijn zijn als iemand bereid is met voorbeelden en ontwerpen mij de basis te leren van een goede layout.
ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat ik de bestanden van de layout etc. pas stuur wanneer je gereageerd heb (ik wil ze eigenlijk niet graag zomaar in dit forum zetten zodat iedereen ze kan downloaden). ik ben nog wat nieuw in deze wereld, en ik ben niet geheel zeker van mijn werk.

hopelijk hoor ik snel van jullie.
supervinnie40

Re: hulp en advies bij ontwerp pagina layout

Berichtdoor Shortbull » 25-06-2011

Ik zou in jouw geval goed kijken naar bestaande layouts in magazines of folders. Er zijn niet veel professionals die zomaar hun dtp skills op tafel gooien voor andere. Je kunt het net zo goed vinden in bestaande flyers/folders. Het is daarbij niet de bedoeling dat je de hele layout jat maar als referentie gebruikt voor jouw opdracht. Lanhzamerhand ga je de dingen overnemen en leer je op een leuke manier toch dtp-en. Heel veel succes gewenst!
Shortbull

Re: hulp en advies bij ontwerp pagina layout

Berichtdoor Aurora1990 » 27-12-2011

Wat nodig is, klik dan op onderstaande link, zal er verrassingen voor u klaar :p :p
Aurora1990

Terug naar Grafische vormgeving