|
Post je portfolio
|
| Auteur |
Bericht |
Yellow
Beheerder
Reputatie: 0
|
Post je portfolio
Heb jij een eigen portfolio website? Plaats hem hier en geef eventueel feedback op de portfolio websites van anderen.
Mijne:
Portfolio
|
|
| 13-04-2010 08:46 |
|
Shortbull
Reputatie: 0
|
RE: Post je portfolio
Yaj! Hallo ik ben Vincent en ben al tijden op zoek naar een leuk forum om te kunnen discusieren over vormgeving, design, creativiteit, etc.
Ik kwam via google toch uiteindelijk hier terecht en hoewel ik zie dat dit nog een kleine community is wil ik jullie toch steunen door mijn stem te laten horen. Ik weet exact hoe lastig het is om een community te starten en zat er al langere tijd aan te denken zelf een grafisch forum te straten, helaas had ik al een ander phpbb forum onder mijn toezicht staan en dus kon ik gewoon niet de tijd vinden hiervoor. Maar gelukkig bestaat deze site al. "scheelt een hoop werk" :+
Ik zal vanavond mijn portfolio even posten en wat werk laten zien. Gezien daar dit topic voor bedoeld is.
Als jullie enige hulp nodig hebben betreft organisatie of het Phpbb systeem kun je altijd aanbellen.
Kijk voor mijn portfolio op http://www.vincentwielders.nl en geef je feedback in dit topic!
Groetjes.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-07-2010 om 01:21 door Shortbull.)
|
|
| 13-07-2010 01:19 |
|