Het is nu 05-09-2010, 02:45 Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Reactie plaatsen 
Nieuwe eigenaar en forum veranderingen
Auteur Bericht
Yellow Offline
Beheerder

Reputatie: 0
Bericht: #1
Nieuwe eigenaar en forum veranderingen
Beste leden van DesignersForum,

Sinds vorige week ben ik de nieuwe eigenaar van DesignersForum. Ik ben van plan hier het grootste design forum van Nederland van te maken, maar daar heb ik jullie hulp voor nodig.

Er zullen de komende tijd wat veranderingen plaats vinden aan onder andere de layout. Zoals je misschien gezien hebt is de forumindeling al wat veranderd. Denk je dat het allemaal veel beter kan of heb je tips? Laat het dan weten in het feedback forum. Wil je meewerken? Stuur mij dan een berichtje.

Heel veel plezier op het forum.

Ciao
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-03-2010 om 09:48 door Yellow.)
22-03-2010 09:47
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
Paul Kwee Offline

Bericht: #2
RE: Nieuwe eigenaar en forum veranderingen
mooie speach

[Afbeelding: userbar.php?uid=43]
22-03-2010 11:50
Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
Designer Offline

Bericht: #3
Veel succes, ik zal je goed helpen.

[Afbeelding: 1270783884-720.png]
Vragen of problemen?
Verontwaardigd over een besluit?
Of heb je andere problemen?
Stuur me een PB.
08-04-2010 09:11
Dave Offline
F Moderator

Bericht: #4
Succes!
13-04-2010 12:10
Shortbull Offline

Bericht: #5
Ik had misschien hier mijn post moeten plaatsen zie ik nu :+

Citaat:Yaj! Hallo ik ben Vincent en ben al tijden op zoek naar een leuk forum om te kunnen discusieren over vormgeving, design, creativiteit, etc.

Ik kwam via google toch uiteindelijk hier terecht en hoewel ik zie dat dit nog een kleine community is wil ik jullie toch steunen door mijn stem te laten horen. Ik weet exact hoe lastig het is om een community te starten en zat er al langere tijd aan te denken zelf een grafisch forum te straten, helaas had ik al een ander phpbb forum onder mijn toezicht staan en dus kon ik gewoon niet de tijd vinden hiervoor. Maar gelukkig bestaat deze site al. "scheelt een hoop werk" :+

Als jullie enige hulp nodig hebben betreft organisatie of het Phpbb systeem kun je altijd aanbellen. Ik heb 3 jaar aan een vergelijkbaar forum gewerkt en wil met plezier promotieacties, design-contests opzetten om een beetje naamsbekendheid te werven.

Groetjes.
13-07-2010 01:26
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
Yellow Offline
Beheerder

Bericht: #6
Welkom Shortbull, starten van een community is inderdaad lastig. Vanaf 1 augustus zal ik me weer meer bezighouden het forum actiever te krijgen, omdat ik dan weer terug ben ik Nederland.

En bedankt voor je aanbod, maar dit forum draait op MyBB en niet op phpBB Icon_wink Hulp met promoacties, designcontests etc is altijd welkom!
14-07-2010 05:45
Shortbull Offline

Bericht: #7
Ik zal mijn steentje bijdragen, het lijkt mij erg tof eindelijk eens een goede design-community te zien ontstaan. Zelfs het advancedphotoshop forum blijkt daar moeite mee te hebben. Icon_eek

Ik zal proberen in de toekomst een paar (misschien maandelijkse) contest te organiseren waar participanten maybe prijzen kunnen winnen, maar dat moet ik even overleggen :+

Ik vind het in ieder geval een erg mooi forum en je ziet mij hier zeker vaker langs komen. (Y)

*edit: wat een enthousiaste posts maak ik hier :+

**dubbeledit: oh wauw, ik dacht dat myBB een mod was op phpBB maar ik zie dat het een opzichzelf staand systeem is. Icon_biggrin

Ik voel mij CMYK vandaag.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 14-07-2010 om 09:39 door Shortbull.)
14-07-2010 09:35
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie: